torek, 25. marec 2008

V soju odrskih luči

Pospravljam blackberrya in tako ugotovim, da je marsikakšen fotozmazek pozabljen v njegovem trebuhu. Zatorej pojdimo na eno ali dve fotozgodbici:

Venturini-Škufca / 2.marec / Galusova dvorana, Cankarjev dom / 2. marec 2k8

Galusova me na teh plebejskih sedežih vedno znova preseneti, kako navkreber se mogoti. Čudovita predstava, ki sem jo že omenjala in me je na hipčke spravljala v jok. Telo in uporaba telesa ... Skladnost dveh teles v gibu ... Smrk, kako lepo.


Jamski človek / gledališka predstava / Dom svobode Trbovlje / 8. marec 2k8

Za krepljenje zavesti o kromosomskih razlikah. Odlični Uroš Furst, ki je sredi predstave ob prihajanju novih gledalcev - pozabil tekst. Res pozabil tekst. In bil je res malček v zadregi. Predstavo je treba uvesti v srednje šole kot obvezno izbirno vsebino, na faks in v vse sindikate, tja do upokojenskih domov. Svet bi bil lepši, vam rečem. Vsaj za čas trajanja predstave. Ogled lahko pomaga vsem, ki se na mrtve borijo za istost med spoloma. Rešitev: XX XY ... :)

SOF / DJ Shark in bejbike v zodrju / Grand hotel Bernardin / 14. na 15. marec 2k8

Sharka in bejbike je moč videti le z veliko domišljije. A ta vizualna podoba s tole fotko je lepa fuzija z muziko, ki jo Shark obrača. Prejšnji teden smo mu na VBG naredili vabilo za party, ki ga bo imel ob rojstnem dnevu, ampak ga na morem pokazati, ker mi tale mac presneti kar nekaj shranjuje .jpeg kot negativ ... strašno.


Elemental / Gala Hala, Metelkova / 15. marec 2k8 / naštejem jih 33

Energetska bomba. Člani benda šokirani nad razposajeno in pripadno publiko. Meni pa oni na odru precej mlajši in drugačnejši kot bi jih človek sodil po muziki. Mlajši, predvsem. In zelo družbeno angažirani. Hrvaški urbani hip-hop (kakor jih opredeljujejo žanrski strokovnjaki).

Prvič sem jih zaznala na festivalu Magdalena, ko sem bila še mladinka (festival je do 30. leta starosti). Tam so sodelovali s tem videospotom, ki mi je bil totalno kul.

Elemental - Iz dana u dan:



Življenje je oder. Publika pa lačna drame, ker je drugače dolgčas.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.