sobota, 22. marec 2008

Pozdrav iz Šmarjeških (prikrito oglaševanje)

Po poti do Cvičkolanda me je poplavil snežni tornado in po avtocesti smo vozili 50. Mogoče bi lahko malce pohitrili, če ne bi pred nami vozil plug. Hvala mu. :)
Lep prizor sta bila 2 laboda, ki sta se pojavila ob izvozu z avtoceste. Mislila sem, da sta umetna. Ko je eden pramaknil vrat in drugi trznil s krilcem, je bila kusturičasta scena. Labodi ob avtocesti. Zasneženo. Manjka le več blata in manj bankin, še luknja več v asfaltu in nasproti vozeči avto ni Q7. Ali pa ... :)

Potem na recepciji ni bilo zadržkov, osebna izkaznica je bila dobro sprejeta in gejčkasti piflo-Dolenjček je reku, da Gospa Bučar, pripada vam neomejen vstop v bazene in enkrat savna. Hvala. :)

Na masaži se je izkazalo, da je po vsej verjetnosti (po občutku - kot je rekla maserka Mateja, ki se je učila v Celju) težava moje rame in lopatice zadrževanje kalcija. Strokovnejši izraz: kalcinacija (tudi Poli ima to, le v drugi rami in mi je povedala za strokovni izraz) . Svetujejo mi rentgensko slikanje. Juhej, rentgen, komaj že čakam, da me mikeno prežarčijo. Me je strah, da me kam ne teleportirajo.

No, tako.

Cvička res že dolgo nisem srknila. paše. lahek je. Na tvoje zdravje!

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.