petek, 21. marec 2008

Big Brother, Velika noč, Evropsko prvenstvo v plavanju, toplice

Petek zvečer. Doma. Utrujena. Ampak lepo. Res lepo.

Prijateljica mi je pripovedovala scenarij njihovega družinskega proslavljanja Velike noči. Jutri - sobota - je dan za pomladansko čiščenje. Vsa družina čisti kot nora. Vse, vse spucajo, je rekla ... Ja bom pa še jaz malo, sem si rekla. Za teasing sem pobrisala prah na WC kotličku. Deluje. Jutri počistim vso kopalnico. Da po cerkveno proslavim tega Jezusa. ... V soboto se čisti, je rekel. In to takoj po postu na veliki petek. Nisem se postila.

V desni rami mi škrta, bolečina je preplavila vso desno lopatico, komaj čakam jutrišnjo masažo. In tisto v nedeljo. In naslednjo v ponedeljek. V soboto zvečer bo v toplicah tudi sobotni ples. Predstavljam si trumo upokojencev, trumo poškodovancev in trumo srčnih bolnikov, temu dodamo one-man- band, ki igra komad I bag your pardon, I have never promised you a rose garden .... in tako dobimo sobotni ples v Šmarjeških toplicah. YEAH!

Pred spanjem sem si ogledala nekaj plavalnih tekem. Občudovala polzenje teh teles. Hitrost, da te pobere. Vrag, za kakšne vse namene uporabljamo svoja telesa ...

Dobro uro gledala Big Brother. Spoznanje, da petkova oddaja traja dve uri in pol me je presenetilo. 2 uri in pol!!! Še vedno me zabava Ninino napovedovanje oglaševalskega bloka: Nasveti za šoping. / Haha. Reality show je izjemno zanimiv TV format. Odlično marketinško raziskovanje kolektivne psihe. Če že nihče od naročnikov noče dajati denarja za raziskave (redki so, ki to počnejo, saj v večini ne vedo, da je kakovosten research zlata jama), bom pač gledala BB.



Lepo praznovanje, z jajci pa po pameti!

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.