sreda, 12. marec 2008

Lepa, lepa, lepa poteza

VBG. danes. Kar smo zgradili v letu dni. Kar smo hoteli narediti zadnjih par mesecev. Vse to smo storili danes. Izdelali portfolio VBG, v njega navedli 25-30 projektov. Gledali smo sebe tako zbrane in ostali zaprtih ust. Sami sebi smo zaprli gobec. Dobri smo! Pravzaprav odlični! Rahlo genijalni! :) Med projekti se je znašel tudi ta tiskani oglas, ki je sveža zadeva iz prejšnjega meseca:

Februarja smo na VBGju naredili tiskani oglas za podjetje INEA. So podjetje, ki širi svojo dejavnost z dodajanjem področij delovanja, kar pomeni, da so danes že zgledno diverzificiran konglomerat. Izraz konglomeratska diverzifikacija sem se pred leti naučila na ImeldiOgilvy, ko sem delala letno poročilo za Autocommerce in takrat doumela, da je Autocommerce tudi hotelir. Spomnim se, da me je takrat morilo mnoštvo izrazov, ki jih nisem poznala, mislila pa sem, da bi jih morala - že same po sebi, logično. To je tisti pritisk nase, ki ga izvajamo sami nad sabo, ko se postavljamo v točko, da moramo vse vedeti že po prednastavitvi (po defaultu). Pa ni res! Sploh v kreativnih poklicih ni niti najmanj res. Ustvarjalnost je proces raziskovanja. Zato mi gredo na živce ignoranti, ki mi rečejo (in to je kao naročilo projekta oz. predaja naloge oz. vpoklic sužnja): Ej, a imaš kakšno fajno idejo - za oglas rabim ... - Ja, valjda, minutko mi daj, brez problema, serjem jih. Samo da me zdajle prav nič ne tišči na bogato potrebo ... Sorry. NImam nobene fajne ideje. Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Vem, vem, vem. Pač opravljam zelo mlad poklic in ljudje zelo težko vedo, kako me uporabiti. Ampak naj se nehajo delati pametne, da vse vedo! Minilo je kar nekaj časa, se stopilo nekaj ledu, zdrobilo nekaj žolčnih kamnov, zamračilo um parkrat, odklopilo stik s sabo in napadalo sebe s paniko - da sem dojela: Vedeti, kaj je logično, da vem in vedeti, kaj je logično da ne vem. Od takrat vem, da - to kar vem jaz, vem samo jaz in nihče drug. Zdaj se vedno bolj obračam k teoriji. Ki pa jo postavljam sama. Iz prakse kujem teorijo in na njej razlagam prakso. Ali sebi ali naročniku. No, glede tistelega podjetja INEA je bila stvar takšna, da smo v zmešnjavi, ki nam je bila kot izhodišče na voljo, odkrili zvezdo repatico: Informacijo, da oni nekaj počnejo z energijo, na nek način odpadno in da z njo ne vem več kaj. Po naštudiranem procesu je bila prva prispodoba in najbližji poljudni opis njihovega početja - reciklaža. Nastalo je sporočilo - Recikliramo energijo. Vizual to pove s prve, slogan z druge. Sporočila ne moreš zgrešiti. Vrhunec copywriterskega dosežka pa je najboljnazadnji pripis: Odprti. Vrhunski. Neodvisni. Poglej, poglej, potem pa je na VBG priromala raziskava, poslal nam jo je v vednost naročnik (INEA). Finance so naredile raziskavo o prepoznavnosti, všečnosti, sprejemljivosti, ... itd. ... 5 različnih oglasov, 300 ljudi - bralcev Financ in uporabnikov interneta. Spletno raziskavo so opravili 11.2. 2008. Rezultati fenomenalni. Med drugim: 72 % vprašanih je opazilo INEA oglas. 61% vprašanim je bil ta všečen. 58% vprašanih bo ob naslednjem nakupu pomislilo na to blagovno znamko. He, he, he, he, he. We know how to do brand identity. And many more.

Fajn, fajn. :)

Danes se začenja SOF. Z VBGjem bomo gostje na delavnici Futurističnega marketinga, plus nekaj samopromocije bomo imeli, med drugim mali oglas v Sofki (festivalski cajtng) in 2 celostranca v Blogoroli (središče blogoscene v SLO).


www.vbg.si = Lansiranje novega sajta: 12.3.2008 / po 16.uri. Vabljeni!

Danes je šprical adrenalin. 15 ur v kosu.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.