torek, 18. marec 2008

Sproščanje ventilov

Pod visokim tlakom odnese marsikateri ventil. Zato je te priporočljivo vsake toliko časa sprostiti. Preventivno. Vsaj pred kurilno sezono, če ne gre drugače. Bila sem na jogi. Zato sem vsa sproščena in blažena in svobodna.

Poznate rubriko Na današnji dan? Pojavlja se v malodane vseh množičnih občilih in jaz jo imam zelo rada. Najrajši takrat, ko slučajno naletim nanjo. Danes sem jo prebirala na teletekstu. Izvedela sem, da: so na današni dan, leta 721 pr.n.š, v Babilonu prvič opisali pojav luninega mrka in na današnji dan l.2003 se je začela invazija na Irak. Takole potem človek izve pomembne stvari, včasih kaj takšnega kot je smrt neznanega Nobelovca ali recimo poeta, med pomembnimi zabeležkami časa pa lahko pristane tudi podatek o prometni nesreči leta 2004, ko sta na jugu Anglije trčila avtobus in tovornjak, kjer je umrlo 24 ljudi.

In prav na današnji dan je Tadeja Bučar razmišljala, da ... (nadaljuj po želji).

2 komentarja:

Centrifuzija pravi ...

Blage nimam, o čem si razmišljala, ampak jaz mislim, da je bil tale na današnji dan čista medijska manipulacija. Da ne rečem zarota. Kako hudiča lahko vedo, da se je nekaj, no, pravzaprav karkoli zgodilo na današnji dan leta 721 pr.n.š in to v Babilonu? Poudarjam: pred našim štetjem! Hudiča, lepo smo se ločili na naše in vaše. Z letom 0 ali 1 ali kakorkoli. Ampak kako vedo za dneve pred našim štetjem, mi pa ni jasno. Nateg, ti rečem!

t.adejab. pravi ...

Centry, carica si, kaj naj druzga rečem. Kdor koli nas že nateguje, veš kaj mislim - važn, da člouk ve, da je nategnjen!

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.