ponedeljek, 10. marec 2008

Spomin na september



Ko mi možganje zablokira in pri produciranju nekega projekta začutim cepetanje na mestu, takrat:
a) odprem v wordu nov dokument in začnem pisati poezijo
b) odprem fotošop, vanj potegnem neko svojo fotko in nanjo kaj napišem

Nato se lahko zopet vrnem k delu. Takšni mali pobegi v prosto domišljijo mi že dlje časa služijo za mentalno (dis-)koncentracijo. Tako je zdajle nastala tale fotopoezija. Fotka je šklocnjena v Londonu, semptembra 2007.

2 komentarja:

povprečnež pravi ...

Huda! Pomagala, čeprav rabm ornk odklop ;) Morje, plaža, sonce.. mir... aaaaaa ;)
ja, odklopi so dobri.. pomagajo, da si priklopljen, spet in zopet in še kr ;)

t.adejab. pravi ...

see you in Bertoki ... :)
lpt

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.