torek, 25. marec 2008

Ima još fotografija, pa ajde, da vidimo

Marčevske zabeležke:

artdetajl - v galeriji KUD / ukradena sekvenca neke slikarije / tatica aka Sraka Filipa



pesBiba - že prebiva v Berlinu / poslali Bibi za malo Amazonko, ki pride med nas predvidoma 3. maja / pes govori in prepeva slovensko, medtem ko ga sprožiš za kakšen telesni ud / totalno pop hot trendy igrača No.1



sončni zaton - na terasi Grand hotela Bernardin / ob pogledu lahko izklopiš ostalo nepotrebno navlako od ljudi, ki žlobudra vsepovprek - ratatatata-blbl-ratataatatataaaaa


zarubljeno - Novakova ulica, Ljubljana / pretresljiva situacija se sprehoditi mimo stanovanja, kjer so deložirali prebivalce in zarubili njegovo vsebino / sosedje pravijo, da niso plačevali občinskega stanovanja ... upam, da imam vse položnice plačane, drugače pride ta lepilni trak še kam do mene


stimulator - Šmarješke toplice / Dr. P.Ž. mi je predpisala hitro terapijo za sanacijo poškodovanega kolena / stimulator stegenske mišice z močjo 12 za 10 minut / vodna telovadba, kjer me je najbolj zabavala vaja, ko z obolelo nogo pod vodo izpisuješ Š-M-A-R-J-R-Š-K-E-T-O-P-L-I-C-E / 0,5 l cvička po večerji


zavesa - picerija Lucija, Šmarješke toplice / no comment / teh zaves za hrbtom se zaradi njihove gostote in teže ustrašiš



Pospravljeno.

Mati - hvala ti. Saj sem kar pridna, a? :)

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.