ponedeljek, 31. marec 2008

Razdražljivost ukinjam zdaj!!!

A modern 32-point compass rose.Image from WikipediaZa kožo rečemo, da je razdražljiva. Tudi za ljudi. Da je nekdo razdražljiv. Jaz sem danes razdražljiva in takšna si nisem všeč. A kaj hočemo, tudi takšna sem. Mater milo, božjo!

Razumela bi, da sem se probjedla rdečega mesa in mi ven seka napadalnost. Nisem. Razumela bi, da imam tehten razlog za takšno počutje. Nimam. Razumela bi, da sem moški. Nisem. Sem super človek z ženskim kromosomom, ki se odlično počuti v svoji koži in zato mi ni jasno, kako se lahko takšna razdražim z bizgeci, ki ne vidijo dlje od svojega nosu. Blog je super za spuščanje ventilov. Ker se lahko pyzdim po mili volji, pa še prebere me kdo ... :)

Oooohhhhhmmmmmmmm. Vdih - Izdih.

Jojme. Prihajam od ortopeda. Moram na rentgen kolena in ramena in še na ultrazvok rame. Vse na desni. Zna biti, da so v rami pretrgane tetive. In zna biti, da je koleno stopilo v prvi stadij degenerativnih sprememb. Na kratko: sem cicibanski invalid. Ampak bomo vse to sanirali. Po pameti in z vso ljubeznijo do sebe.

Pavza. Premknem zatič na stikalu.

Juheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, zdaj sem si že bolj všeč. Se že posmehujem sama sebi. Kakšen debil, človek. Ahahahahahahaahahahhaha. Zakaj ljudje mislimo, da moramo za svoja početja dobiti nekaj v zakup? Ljubezen je vendar brezpogojna.


Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.