ponedeljek, 17. marec 2008

Pismo Slovenski oglaševalski zbornici (SOZ)

Pozdravljen SOZ,


glede Slovenskega oglaševalskega festivala (SOF) imam zate le 2-3 vprašanja:

1) zakaj je festivalska žirija sestavljena iz kreativnih in art direktorjev velikih slovenskih agencij, katerih imena srečujemo pod mnogoterimi na festivalsko tekmovanje prijavljenimi deli? - kajti - žirija je eno in ta si s takšno sestavo podeljuje nagrado za nagrado; vse skupaj je strašansko smešno in popolnoma nekredibilno; nenazdanje - mislim, da je 6 članov (od 9-članske žirije) prejelo najmanj eno nagrado (če postavim skromen mejnik);

2) zakaj TV oglasa za LifeClass, z naslovom Dotik sonca, ki smo ga prijavili z agencijo AV studio, nismo videli niti v ožjem izboru (da ne omenim, njegovega nagradnega potenciala), SOF pa je nekaj prizorov iz spota uporabljal za svoje promocijske filmčke na obeh podelitvenih festivalskih večerih!!! In nenazadnje - mar smo avtorji dovolili, da spot uporabljate v svoje promocijske namene in razložite mi, kako lahko nekaj, kar je po tekmovalnih merilih tako bedno, da ne spada niti v ožji izbor - uporabljate v svoje promocijske namene? .... ???

3) Ste opazili VBG? ... prvi večer 5. agencija po nagrajenih delih? ... uiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiui! Na koncu pa 6. mesto. Za vsak slučaj, da se razumemo, še vizualna predstavitev:

Nagrajenci 17. SOF
SKUPNE TOČKE ZA AGENCIJO LETA

Mesto Agencija Točke
1. FUTURA DDB D.O.O. 189,33
2. PUBLICIS 161
3. PRISTOP D.O.O. 143
4. LUNA TBWA DRUŽBA ZA KOMUNIKACIJE D.O.O. 42,5
5. MAYER MCCANN 21
6. VBG D.O.O. LJUBLJANA 19
7. FORMITAS D.O.O. , LJUBLJANA 15
7. ZAVOD RADIO ŠTUDENT 89,3 15
7. SONCE.NET D.O.O. 15
10. ARIH D.O.O. 11
11. INFINITI MRM, DRUŽBA ZA KOMUNICIRANJE, D.O.O. 10
12. KOMPAS DESIGN D.O.O. 9
12. KABINET 01 D.O.O. 9
14. KRAFT & WERK D.O.O. 5
14. MEDIAMIX D.O.O. 5
14. FUTURISTIČNI MARKETING D.O.O. 5
17. SAATCHI & SAATCHI/MEMBER OF PUBLICIS GROUPE S.A. 4
18. OGLAŠEVALSKA AGENCIJA PAN 3
18. VOTAN LEO BURNETT D.O.O. 3
20. POANTA D.O.O. 2
21. STUDIO 3S D.O.O. 1
21. ARNOLDVUGA 1
21. SEDNA D.O.O. 1
21. SKOK DIZAJN 1
25. PARSEK D.O.O. 0,83
26. PHD 0,33

Gospodu Berčonu, ki predseduje UOju SOZa milo sporočam, da ob govorancah, kako je čas za spremembe - najprvo spremeni setavo žirije SOFa!!! Kot drugo naj mi odgovori na 2. vprašanje, ki zadeva TV ogas za LifeClass in naj odgovori kot predsednik stroke in kot direktor agencije Votan Leo Burnett. Hvala.

Se pa žiriji SOFa zahvaljujem za nagrade VBG, saj nam je z njimi uspel popoln promocijski akt. To, da smo genijalno odlični pri svojem delu že vemo lep čas, zdaj to vedo še vsi v stroki. Hvala. www.vbg.si.

7 komentarjev:

beatus pravi ...

A veš kaj je grozno? Ko ti bon-ton in osebna vljudnost narekujeta, da se moraš zahvaliti za nagrado žiriji, čeprav se z nje sestavo ne strinjaš;)
No, meni pa zdaj emocionalna vtkanost v najino prijateljstvo narekuje, da še enkrat zakričim:
Res sem vesela vaših zmag, Dea! Bravo VBG - lepo je sobivati z vami! Za konec komentarja pa ena prošnja:
kdaj boš kaj sočnega napisala o tvojih doživljajih z joge? Jutri je torek, ne pozabi:)

t.adejab. pravi ...

with a little help of my friends je življenje lažje. hvala. :) ja, blog pa res že potrebuje kaj sončnega. :)

Centrifuzija pravi ...

Draga, spletni medij ti omogoča linkanje. In linkanje ti omogoča vidnost. Če boš SOZ polinkala z www.soz.si ali pa www.sof.si, bo tvoje pismo dejansko lahko kdo od odgovornih prebral. Dopustiti moraš pač možnost, da te SOZ ne bo razumel in se potem malce bunil (lani sem se na tak način udarila z lanskim predsednikom festivala), ampak smo imeli pa zato letos 2 znosni prireditvi namesto ene neznosne. Verjamem pač, da konstruktivne kritike pomagajo. In tale tvoja pripomba o članih žirije se mi zdi zelo na mestu.

Bissgets pravi ...

:)

ja, ta žirija in ta kuhna ...

s to sestavo žirije je - ob neslavnem propadu drugih poskusov (stalna žirija za več let, žirija outsiderjev, žirija tujcev) - pač tako kot z demokracijo: zanič sistem, vendar boljšega ne poznamo.

glede "nagradnega potenciala" pa dva namiga:

1.) če ste prepričani, da se vam godi krivica, potem prijavite spot na Boben in v Cannes
2.) ne prijavljat spota nikamor, ker ne bo nič dobil in boste (spet) samo denar stran vrgli

(nisem vedel, da sta samokritika in objektiven pogled na lastna dela še vedno tako redka pojava ...)

t.adejab. pravi ...

hej centrifuzija in bissgets,

vajina komentarja na moj post sta ... veselje. res, res. centry - ej, enkrt mi itak morš dat inštrukcije o tem bloganju in možnostih in tako in --- ej, men je res kul tvoj koment in tko, za soz in sof me mal tko (no, do 5.leta starosti sem gledala, kdaj mi zraste penis iz ščegetavčka, ker sem hotla stoje lulat) boli ta kurac, ki ga pač (evidentno) nimam. mi je ful dobrodošel in pomembn tvoj point - kot rečeno pa: ti in tvoj koment sta mi bolj pomembna kot kaj bi jebeni soz/sof (sej zato pa nisva v eni od sponzorskih agencij, a ne).

bissgets - ej, super da si kle. :) res. štekam tvoje črčilovstvo (take d best of the worst). kar mi je pa kul pr tvojmu komentu je pa tvoj stejtment okol moje semantike: ja, pyzda, redki smo. ampak smo! :)

t.adejab. pravi ...

beatus - ej, tebe čist zanemarjam, mater mi milo! Tvoj koment je pa men dal to, da: lahko te razumem, lahko te sprejemam, ampak to še ne pomeni, da se s tabo strinjam. v smislu tega - kar ti pravš okrog bontonga in teh konstalacijskih stvari okrog žirije. tnx. deeply. :) Hvala za VBGjevske čestitke. Dej prosim poglej in komentiraj wwww.vbg.si. Hvala. :) t.adejab.

Centrifuzija pravi ...

No, ne bom nič pizdila in bi na tem mestu rada le rekla, da so sponzorji res super zadeva. :) Še bolj so pa fajn tisti, ki svoje sponzorje nesebično delijo.

Sem pa šele tam na licu mesta izvedela, da bi se mirno lahko akreditirala kot blogerka, ker vsako leto napišem vsaj eno poročilo o festivalu. In glede na ostale blogerske akreditirance grem jaz vsaj na kakšno predavanje, medtem ko se drugim to ne posreči. Drugo leto poskusim to režijo.

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.