nedelja, 24. avgust 2008

Transurfing realnosti

Danes končala branje Življenje kot igra (Wayne Dyer). To knjigo priporočam v branje kot prvo v njegovi seriji. No, vsaj name je naredila tak vtis. Hočem reči, da bi mi pod roke morala priti že davno tega ... Zato pač nisem kaj posebej odnesla od nje. Tako me je po njegovih Verjemite in videli boste ter Dragulj je v tebi, tale Življenje kot igra pustila rahlo lačno. Nič revolucionarnega mi ni odkrila, ob ničemer se nisem kaj pretirano ustavljala. Ali pa sem površno brala, kaj pa vem. Morda le tam, kjer je lepo opredlejeno, kako je krivda stvar preteklosti in zaskrbljenost stvar prihodnosti. Obojega pa jasno, človek v življenju ne potrebuje, saj je neučinkovito.

Potem pa zadnjič, nekega dne, opravljam s svojimi grehi v Svetu knjige in kupujem, da me ne vtaknejo v zapor, po klubskih pravilih - vsaj eno knjigo na četrt leta. No, jaz nisem nobene kupila 2 leti. Ups. A prijazna teleoperaterka mi reče, da naj kupim 2, pa da bo vse ok. Važno, da se ta izvršba, ki visi nad mano - prekine in zablokira. Sicer me je zabavala možnost, da spoznam odvetnika M.R., ker me je prav zanimalo, kako bi me pripeljal h knjižno-nakupni pokorščini. Pa da vam zdaj povem burlesko: vkorakam v Mladinsko knjigo v Kopru (prej se vse pozanimam v Ljubljani na centrali, da ne bom slučajno kaj vnovič grešila) in se zapodim med knjige. Ves čas jih kupujem pri Novakovih, a včlanjena v Svet knjige, a? Torej sem tam, med duševno hrano. Pograbim enega Dyerja, pa ta drugega, ker sem prejšnjo knjigo poklonila, pa ... Hm. Mi pod roke pride Vadim Zeland, Transurfing realnosti 1. Zveni kot fizikalni učbenik, ruske izdelave. In tako tudi je. Rusi in zavest? ... ??? OK, kupljeno. Ob branju ameriški kul psiho-duhanoscev in transedentalnih Vzhodnjakih, ... - prihajajo Rusi. Transurfing realnosti je registrirana besedna zveza. Ha, še to. Moj si. Pa prinesem vse te knjige lepo na pult, v roki držim tisti opomin pred izvršbo, ponosno in pohlevno, da sem tam pri pultu 2 dni pred iztekom grožnje in na pragu njene realizacije. - Ja, gospa, vse to se da, ampak te knjige - od teh nobena ni od Sveta knjige. Ahahahahahhahahahhahahahhahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahaahahhaahhahahahahaha. Je dovolj jasno, da sem umrla od smeha? - Ok, a mi potem pokažete katere pa so? ... Ja, mi pokažejo, pokažejo mi rdeče oznake in spodnje poličke. O, super. Naberem tri. Še eno za povrh, za vsak slučaj, da bo teleoperaterka, ki mi je rekla naj opravim 2 nakupa, videla, da sem opravila 3 in bo ponosna name. Pridem do pulta in spet izvlečem opomin pred tožbo, s svojo klubsko številko. - Ja, gospa, ampak te knjige so pa za dodatni nakup. Ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahhaahahahha. Kaj pa to pomeni, prosim? - Da ste jih vzeli s spodnje poličke, te pa so dodatni nakup. Tiste, ki so za klubski nakup lahko najdete v katalogu, tule je katalog ali pa izberete katero koli knjihgo iz zgornjih poličk, tam pod rdečo oznako. - Ok, there we go AGAIN! ... Vzamem Murakamija in neko svetovno zgodovino. In v tretje gre rado. Knjigarno zapustim z osmimi knjigami. A vse to, za pičlih 85 evrijev. Tiste, s spodnje poličke, so bile res poceni. No, tako. Zdaj berem ... In berem ... Kako je to lepo.

In danes sva se začela spoznavati z Rusom. Za uvod je postregel s praktičnimi osnovami fizike. Malček sem poguglala avtorja in našl sledeče:

Vadim Zeland writes about himself:
"My biography is of no interest, as I am not the creator of Transurfing, but just a "channel" for this ancient knowledge. I am over 40; before the collapse of the Soviet Union I was involved in quantum physics research, then - in IT, at present - in book writing. I live and work in Russia. Everything else including all this is of no importance... "

Všeč mi je. Se ga grem učit dalje ...

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.