ponedeljek, 18. avgust 2008

Kdo si ti, da mi ...

... prepoveduješ in ukazuješ, kaj lahko pišem in kaj ne? In da hočeš, da so moje zgodbe povedane po tvoje? Tega ne moreš. Kot ne morem jaz pripovedovati in živeti tvojih zgodb.

Kako me znervira človeška aroganca. Tista, ki se vtikuje v sočloveka. Zavzemanje bogovske, nadjazovske pozicije. Uf, grdo. Zelo grdo.


arogánca -e ž (ȃ) ošabno in predrzno vedenje: svoje arogance tudi kot jetnik ni opustil / ekspr. to je čisto navadna aroganca!

vir: Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC SAZU



Ja, in vsak sleherni dan želim porabljati za to, da postajam boljši človek. Da se učim dajati in predvsem sprejemati ljubezen. Želim si, da bi se vsi ljudje trudili za to in bili čim prej tega zmožni. Takrat bomo rešili svet, kot ga poznamo danes.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.