ponedeljek, 18. avgust 2008

Šime in zbiralnik mobitelov

Zadnjič v eni romarski deželi - beri:supertrupernakupovalnem centru - zagledam tole pokopališče za mobitele:



In včeraj ležim na plaži, nečak Dominik in svak Darko čofotata v morju:




Potem na plaži klepetamo, čakajoč njega, ki je vstal kot Pozejdon iz morja:

"Vratio se Šime!," reče moj nečak Dominik.

Vratio se, vratio, vratio se Šime, mi zaigra srce:


Dominik mi je povedal, da je ena njihova soseda na vasi pohvalila njenega otroka, češ kako je pameten. "Naš mali je tako pameten, vse reklame s televizije zna na pamet!" In starši se veselijo teh izjemnih dosežkov svojega potomstva. Čestitajmo jim še mi in v znak podpore ugasnimo televizor ter uživajmo v minuti molka. Slava jim!

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.