sreda, 13. avgust 2008

Eno uro kot vinska mušica



Sem bila v kleti Vinakoper. Ojme, je kar velika reč. Ima lesene in kovinske sode gigantis. Tile na fotki so bariki. Zgolj 200-litrski. Ker bariki so zgolj te dimenzije. In zgolj iz hrastovega lesa. In zgolj enkrat uporabljeni. In vsak košta zgolj 200 do 300 evrijev.



Imela sem strokovno vodenje, dobila odgovore ne vsa vprašanja. Hvala Jani B. Šmajgl, vodnji tržnega komuniciranja v podjetju. In tile so za penine. Mislim, da za proizvajanje po Chamat metodi. Sem pozabila ... Morda pa ti sodi tudi nimajo veze z metodo peninjenja.



Vinske mušice so ves čas zadete. Tudi Jana je, če ima več kot dva vodenja v dnevu. Garantiram. In tole so arhivska vina. Najstarejše je iz leta '66, ker prej žal - niso arhivirali.


Proizvodnje me od nekdaj fascinirajo. Ker so tako praktične. In ker je jasno, da nekje daš nekaj konkretnega notri in pride nekaj konkretnega ven (pri Vinokoper gre recimo - iz gromozanskih inox sodov vino po ceveh pod zemljo v polnilnico, kjer se natoci v steklenice in mi potem šlukamo). Skratka, jasno je, da se v proizvodnji liniji nekaj dogaja, da se vmes nekaj zgodi in tako. In nihče se ne vtika v ta proces dela. Mislim, mar kupci v trgovini prodajalkam dopovedujejo, da jim proizvodnja Vinakoper ni všeč - da jim ne potegne. Da se sicer strinjajo z grozdjem, ki ga sprešajo in tudi s steklenicami se strinjajo, ampak končni produkt jim pa ni ok, jim ne potegne povsem, ker je vino 3 ure premalo ležalo v sodu, sicer ne vedo, koliko časa je ležalo in koliko časa bi moralo ležati, ampak - jebi ga, ne potegne jim, ker je ležalo tri ure premalo. In naj prodajalka zdaj zamenja ta refošk v tej steklenici, ker to ni to, kar oni kupujejo. ... Kaj poreče prodajalka? Ma kupite drugo vino, tole imamo v akciji, je zelo ugodno.

Moje delo izgleda natanko tako kot opisuje primer. S tem da - ponavadi skorjda ne dobim surovin, načeloma nihče ne razume proizvodnega procesa, so pa vsi pametni o produktu ki nastane, čeprav jasno poudarjajo, da niso strokovnjaki za te reči. Ma pejte vsi na dopust ali pa dajte jasno naročilo, kaj želite ali pa pojdite kupit stvari drugam. Pika. Ni drugih možnosti. Ker - mi ne potegne - NI argument. Je egotrip. Meni tudi ne potegne, ampak ej - tega ne delam zase. To delam za tiste ljudi, ki jim ti hočeš sporočiti to in to ter od njih hočeš to in to. Tega ne delam zase. Pa tudi ti ne. Kdaj boste to dojeli? Boli me klinac, kako na koncu je - ampak ej, ti mečeš dnar čez okno in z neumnostmi, ki jih kvasiš onesnažuješ okolje. Ja, jaz pa si kradem cajt ... Ta pa je tudi denar. R E Z.

Hvala za poslušanje na tej seansi samoterapije. Mislim, da bom šla v obrtniške vode. Naučila se bom delat štukature in fina zaključna dela v gradbeništvu ali pa kaj takega...

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.