četrtek, 28. avgust 2008

Strgan film

Black-out.
Točno tko je z mano.
Javne prireditve mi strgajo film. Ali se ga napijem ali pa zbežim. Včeraj je bilo slednje ... Popolna čustvena invalidnost.

Ne znam več. Od česa bežim, ko pa se počutim vse bližje k sebi?
Vzela si bom en teden dopusta na blogu. Ker imam z njim popolno zmedo.

Tudi Ljubljana me je v treh dneh izcuzala do osnovnih delcev.

Sem pa danes spoznala nekaj novega o svojem telesu. Po šest-tedenski pavzi od telovadbe, sem ta teden ponovno pričela z omišičevanjem. V pavzi sem bila telesno aktivna v povprečku 2x tedensko kolesarjenje po hribčkih in ravnincah. Jedla sem kot je treba - 3-5x na dan, zdrava prehrana. Normalno sem konzumirala alkohol, brez zadržkov. Rezultat: shujšanje za 1,5 kg. Hahahahahahahahahahaha, to deluje, to vse res deluje. Terapevtka na telovadbi mi je rekla, da s prehrano dosežeš vse. Kljub redni vadbi in intenzivnem treningu, ti z nezdravo prehrano ne bo uspelo NIČ. Če prehrana štima v uravnovešenosti, lahko gibaš manj. Srečna sem ob tem dejanju narave. To je res fajn, saj mi gibanje rata - kot rečno - v povprečku 2x tedensko. Fajn. Aja - nekdo me je spraševal, če uporabljam prehranske dodatke. Ne, jih ne. V zelenjavi, sadju, oreških in semenih je vse, kar telo potrebuje za zdravo bivanje. YES! Uspelo mi je!

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.