četrtek, 28. avgust 2008

Opazovani opazovalec

Si nekje in nekoga opazuješ. Lahko več njih. Najboljše je, če si tujec, ki neobremenjeno in zvedavo zre v medčloveške komunikacije, ki se dogajajo v neposredni bližini. Tako lahko scenaristi vadijo igre vlog in dialoge karakterjev. Si na letališču izmišljujejo odnose med čistilko in varnostnikom. Ali pa sredi sestanka med naročnikom in tajnico, ki je z vso pozornostjo postregla s kavo.

Lahko pa opazuješ nekoga, ki ti je drag. Ga gledaš, kako prenaša vse jastrebe, ki mu štulijo roko v pozdrav. Ali pa, kako vleče noge po hodniku, kar komponirajo zvoki njegovega para superg.

Lahko pa ... Si vklesan v beton in zaznaš, kako se dim vali nad njegovimi brki in ko se še zdnjič ozreš, vidiš to dimno gobo v sklepnem dejanju nad njegovo kapo, ki zapolnjuje stilsko izdelano podobo senzibilnega človeka, ne vedoč, da koraki oddaljujejo nekoga, ki si nocoj želi zaspati ob tem hrbtu. Zakomplicirano? Iščeš, zagledaš, vidiš, odideš. Odideš, ker se nisi mogel dotakniti ...

Nocoj: predstava Ona + On, režija: Matevž Luzar, Ljubljanski grad. Jaz: Čudno. Vidim, želim, odidem. Pa me razumi, če lahko.

Splošno stanje: trenutno imam 19 aktualnih projektov. Kako se ob tem počutim? Srečno in smešno. Bolj kot se otepam dela, več folka me kliče in nekaj hoče. Če znam reči NE? Seveda. Da mi to manjka, bi bila na enih 35 projektih. Jebenti, zakaj je ta Slovenija tako majhna in nimam le 5 projektov?

Vse se da, če se hoče. ... ... ... Narediti to - pa je povsem druga stvar. ...

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.