četrtek, 5. marec 2009

Spiderwoman is born


Bila na uvodnem srečanju plezalnega tečaja. Zapomnimo si ta dan. Vsem nam je spremenil življenje. In če do zdaj nisem vedela, kaj storiti s prazno steno v veži, je zdaj jasno. Oprimke bomo našraufali. Ker tole plezanje je umetniški eksperiment. Ja. Čisti art. Popolna predanost. Odvisnost. Zato bo plezalna stena v veži. To bo v sklepnem dejanju. Vsaj do konca tečaja počakam. Če ne bi bilo boljše za začetek pritrditi oprimkov na tla. Po tleh je lažje plezati. In to že znam. :) Klečeplezanje.

Ne se čuditi, če kmalu ne bom več prišla zvonit na vrata. Pričakujte me pri oknu. Tako na obisk prihajmo Spiderwomanke. Bilo bi lepo, če bi z okenskih polic umaknili kaktuse. Hvala.

Sem hotela gledati Zadnji tango v Parizu. Pa me je strah. Ker me preganja en prizor in danes nimam energije, da se soočim z njim. Imam pa energijo, da brutalno žvečim zelene Mentos čigumije in z enim očesom gledam Seinfelda. Zraven razmišljam o danes in o tem, da bi se zdajle stisnila.

Jutri frej dan, plešem za sonce. Sobota izobraževanje, De Bono, 6 klobukov, tehnika brainstorminga. Nedelja Prodigy, Dunaj. Ponedeljek spim. Dober plan. :)

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.