ponedeljek, 9. marec 2009

Opreti se nase


Dali je rad slikal bergle. Jih vključeval v svoje kompozicije. Psihoanalitično gledano menda zato, ker je potreboval oporo. Menda kar naprej. Menda je bila ta opora pravzaprav njegova Gala. Velika ljubezen, še večja odvisnost. In precej aseksualen odnos.

Tudi jaz hrepenim po opori. A ne izven sebe. Sama sebi hočem biti neomajna opora. Da nikomur, še manj pa sebi, ne dovolim, da škodljivo / negativno vpliva name. Ker imam spet težave z avtodestrukcijo, se ji želim zoperstaviti zdaj, ko je tukaj. Bentim nad njenim stvarnikom. Avtodestruktivnost imamo v sebi vsi. Ker vsi delamo stvari proti sebi. Vprašanje je, koliko se tega zavedamo in kdaj se tega zavemo.

Lahko se dvignem nad vse, si dam nasmeh na lica, lahko ti oprostim vse, ker tvoja sem resnica.

Bog, kako hrepenim.

Kmalu začnem umetniški eksperiment: Kako imeti več discipline v življenju? //
Sem to vprašanje vzela za primer vaje ustvarjalnega razmišljanja pri tehniki 6 klobukov in ... Si dala besedo.
Šlo bo za spremljanje psiho-telesnih sprememb v obdobju 4 tednov. O dogajanju bom poročala tule, jellymetuljkasto. S tem bi rada dosegla preskok v percepciji vsakdana, večjo učinkovitost, več prostega časa, boljše počutje, večjo ustvarjalnost, več svobode in zadovoljstva in več lahkotnosti bivanja. Rada bi čim večjo polnost življenja. In verjamem, da je ta mogoča le s konstantnim fokusom. Rada bi dokončala več stvari. Rada bi bila jaz.

Čutiti svobodo. Dihati polno.

1 komentar:

marinkalimberska pravi ...

Lupca naša, naj ti lepo, lepo uspe! Objem, m

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.