sreda, 18. marec 2009

Disciplina hrbtenice

Ma daj, malo se nasmehni

Na dan 8 sem nekaj nagruntala. A zdaj ne morem pisati. Je treba vzdrževati napetost tega dramatičnega razkrivanja odnosa med disciplino in mano.

Sem našla definicijo in mnogo njenih alternativ. Jutri.

Ves dan v postelji. Postala sem posteljnina. Kdaj pa kdaj je super takšen dan, ko je pižama najelegantnejši kostim. S kravato! Boleče, pekoče, zatečeno grlo in boleča, ščipajoča, kljuvajoča hrbtenica.

Enkrat te dni sem na FBju rešila 3 kvize. Opaziti je, da postajajo - ali pa so že - ekstra popularni. Sem rešila: kaj sem bila v prejšnjem življenju, kaj je moje poslanstvo oz. kaj naj bi delala in kje naj bi živela. Ptica, Junakinja, Italija. Ptica mi je najljubša, ker me res lepo opiše, Junakinja mi gre včasih na živce, Italija pa je popolno presenečenje. A kar logično. Ker sem bella ... :)

Valjanje je fajn.




Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.