četrtek, 26. marec 2009

P ali K?

Fetiš

Zato je napočil čas. Da se ji spet posvetimo. Ljubezni. Nanjo me je navedlo načelo LOLA (drugi L je na kvadrat), ki sem ga v zadnjih dneh imela pod drobnogledom. Ob branju sem se prijetno nasmihala. Lepo me je opominjalo na sebe. Na stvari, ki jih zaznavam. Med drugim na ljubezen. Do sebe najprej, potem do drugih. Na posvečanje pozornosti in krčevit boj, čamur prevečkrat podležemo. Opomnilo me je na nedavna miselna kolobarjenja okrog preprostosti. In o tem, da sem rada jaz. Zato je fajn, da to čimvečkrat vem. Najbolje bi bilo, da si zapomnim za vedno. Si bom zdaj! ZDAJ! Edino to zdaj obstaja. Prav tale ZDAJ!

Med drugim sem kolesarila, prvič po vnetem grlu od prejšnjega tedna. Za navzdol sem se pošteno zadekala - s kapuco razpleteno pod čelado.
Kuhala sem zelenjavno presenečenko s šampinjoni. Mljask!
Nisem šla po pomivalni stroj. Ker sem v dilemi. Pomivalec ali kolo. P ali K. P ali K. P bi bil super, ker bi se mi prerazporedila kuhinja. K pa ... Bi bil sploh super, ker me ne bi več boleli komolci in rit. Rabim vzmeti! Kaj pa če bi oboje? Klinc, pa ta recesija. To je itak 100% strah in nič drugega. Ker je povsem naraven cikel. Pač. Prišli so časi, ko je treba več delati za manj denarja. Tako se bomo prej zvlekli ven. Zraven pa ne pozabiti zapravljati. Oboje, a? P in K? A seveda, tudi meni je recesija načela možgan. Zato sem v dilemi. P ali K ali oboje?

Nato pomislim na ljubezen. Poskušam ujeti njeno zdajšnjo obliko. Prav zdaj to počnem ... ZDAJ! ... Pa vendar je ves svet eno in vsi se držimo za roke! Tako. Ja, je tako.

Sem disciplinirana. Rada imam disciplino. Sem v disciplini. Dan 16 je bil in jaz sem.



Neizrečenost dneva: Objem.





Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.