sreda, 25. marec 2009

Moje življenje in jaz v njem

Industrial I like

Vedno lepše je. Če disciplini ne namenjaš pozornosti, si bolj discipliniran. Dan 15 za mano. Fajn je, če si zjutraj zabeležim, kaj naj bi se dogajalo čez dan. Boljši občutek. Več nadzora. Navidezno, jasno. Le boljši občutek kontrole imaš.
Pomemben element discipline je količina opravil, ki si jih nalagamo. Zahtevnost do sebe in žugajoči prst "kaj vse bi morali". To do listki, naredi listki, seznami opravil, nalog, dolžnosti, ... Več kot si nalagamo, več ostane nenarejeno, slabši je občutek. Začaran krog.
Velika napak pri iskanju discipline je prenatrpanost z dogajanjem. In če je vsega nerazumno preveč, je razumno, da vsega ne opravimo in smo tako nedisciplinirani. Iskanje več discipline je tako kontra efektivno. Zlato pravilo akcije in reakcije. Vmes je enačaj. Nič mi ni treba. Je le kaj hočem. Kar naredim, se bo vrnilo. Kar dam, se bo vrnilo. Kar mislim, se bo vrnilo. Energija potuje. In mi z njo. Zatorej: mislim lepo, imam se rada, vse je v najlepšem redu (ups, v najlepši disciplini), gremo dalje, nazaj itak ne gre. A tistega za nazaj ne moremo zanikati, niti izbrisati, tudi tisto je in bo, ampak je lahko odslej drugače. In je in bo. Mislim nate, na tvoje dobro, na tvoje lepo, nate.

Okoli Logatca do Postojne je spet naletaval sneg. Mislim, da je to zato, ker smo že vsi tako nestrpni do te zime in v pričakovanju toplote in sonca, da smo s krčevito energijo kontraproduktivni. Treba je odmisliti vreme. Vreme je in bo.

Jaz sem in bom. Se vidimo.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.