torek, 31. marec 2009

Prijatelja za vedno

Naj vam nocoj predstavim prijatelja, s katerima bomo v prihodn(-j)ih dneh skupaj preživeli veliko časa. Lomo prijatelja. Obstoječemu štiri-lečniku se je ob mojem rojstnem dnevu pridružil ribje-očesnik. Lomografija je fajn. Všeč so mi njena pravila. In ko je FishEye vstopil v moje življenje (hvala, prijatelji), sem izkopala SuperSemplerja. Zdaj je bil pa res že čas! V navalu digitalne fotografije je lomo v omari spal in sanjal ... Me čakal. Ha, zdaj ga presentim s prijateljem.


Fisheye in SuperSampler

O njima:
SuperSampler (moj je pink)
Fisheye (moj je bel)


Najlepši lomo par



Prijatelji. Jih imam rajši kot milijon € v žepu. Lepa modrost, poglejmo jo v reku:

Bolje je imeti prijatlje ob sebi, kot milijone na bančnem računu.
Stara recesijska modrost


Glede najlepšega lomo para imam za urediti njuno uporabo. Vsak v enem žepu jakne. Ker lomo mora biti ves čas pri roki. Ne gre to nekaj v torbo, pa iskati, pa brskati, pa iz etuija vleči. Nak. Lomo je vedno tukaj, pri roki in škljoc. Pa hitro naviti film za naslednji posnetek. In vmes zamenjati lomo. Škljoc še s tem in aaaaaaaa, šeeeeeeeeeeeeee. Seveda bomo tudi za digitalčka poskrbeli. Ne sme se počutiti zapostavljenega. Rabimo hitro kakšen posnetek za blog, a ne.

Prijatelje imam rada zato, ker mi iz srca poklonijo rojstnodnevna darila. In ker mislim nanje, kadar mi je hudo. In ker me oni pokličejo, kadar je njim. Rada jih imam, ker nosijo del mojega spomina. In da se skupaj napijemo in se objemamo in kričimo in norimo in se režimo. A zelo rada sem sama. Zadnje čase se tudi zelo rada dolgočasim. Za prijatelje si je pač treba čas vzeti. In ni vedno čas za to.

Naslovu zapisa bi se v dobesednosti prilegel Nace Junkar, v dobesednosti prejšnjega odstavka Andrej Šifrer, tudi Queene bi našli nekje vmes, da pa zmedemo to logičnost in prevetrimo utečenosti, gre moja izbira Bajagi. Bi šla na koncert. V manjšo, zakajeno, prešvicano, s pivom polivajočo se, skakajočo dvorano. A nič zato, če bi bil koncert na prostem. Na kakšni livadi.

Dan 21. Disciplina se obsesivno ukvarja s prehrano, z razumevanjem makrohranil, z njihovim hormonskim delovanjem, z njihovo količino in s praktičnimi vidiki uporabe. Z revizijo dnevov še nič.


Presenečenje dneva: Nohti na rokah so lepi, daljši. Dober znak.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.