ponedeljek, 23. marec 2009

Nekaj pa je

Lucky Place & Lucky Number

Danes nič o disciplini. Se ni zgodila. Niti se ni zgodil dan. Zato ga bomo preskočili in se izognilli temu raportiranju poteka eksperimenta.

Danes pač res ne vem, kam je šel dan. Niti me ne zanima. Vseeno mi je zanj. Bil, šel. Pride nov, gre. Bo, je šlo. Čeprav smo zelo odvisni od datumov in od številk, jih je včasih zelo fajn spregledati. Slepota za številke. Kakšen bi bil svet brez številk? Brezštevilčni svet.

Danes me ne briga datum, dan, ura, ... Briga me pogum. Sem ga zbrala in sprostila. Briga me še spomin na vikend. Briga me več preprostosti v življenju. Briga me Berlin prihodnji teden in briga me bujenje čim prej, čim bolj zgodaj.

Nekaj pa je posebnega na današnjem dnevu: V njegovi preprostosti sem se imela rada.


Preblisk dneva: Bolj zgodaj kot vstanem, bolj sem srečna. P.S.: Gre za prostovoljno vstajanje, da se razumemo.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.