torek, 9. september 2008

Vohunske zgodbe

Zadnjič sem jedla v vegetarjanski restavraciji, tam v Šiški, menda je od Hare-Krišnatov. Dobro je bilo. Nocoj pa sem prisluškovala pogovoru v kafiču, ki je pritegnil mojo pozornost zaradi izrazoslovja, ki sta ga govorca uporabljala v dialogu. Bile so besede: sekta, guru, duhovni projekti, energetska kraja, ... Hm. Tudi otroke odpeljejo. Ampak njih čuva bog in oni so duše zase. Oni vse vedo, kaj se dogaja. Med njimi so bili otročiči, ki so mame vozili na policijo, ker so bili prepričani, da so mame zabredle. Ojej, sem si mislila. Ojej. Svašta življenje prinese človeku. Očetu in možu je žena odpakirala v sekto in vanjo povlekla tudi otroke. Pa je nastopil problem skrbništva, saj so otroci zdaj del skupnosti in ... Ojoj. Preveč je bilo tole. In pomislim na vse guruje, ki zdaj zrejo vame z volilnih plakatov. Guruji, ki nam bodo pomagali boljše živeti. Tudi to so karmične zadeve ...

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.