petek, 12. september 2008

Ta Beograd

Kdor je bil na beograjskih splavih podnevi, tam pred Hotelom Jugoslavija, ve - od kje ta fotografija.



Kdor je bil kdajkoli jugoslovanski otrok, ve, da so Cicibanovi čevlji hodili nas. In na tej fotografiji ... So Cicibanovi čevlji, na retrovizorju obešeni, v avtomobilu beograjske registracije, tam visijo, od šoferja so, od njegovih nog, tam, takrat ... Tam ne visi zastavica FK Crvena Zvjezda (čeravno človek je istinita inspiracija za lik u romanu The Box - on je paker), i znamo - Crvena je u teškim vremenima ... Ne, tam visijo Cicibanovi čeveljci izpred tridesetih let. Ni besed, ki so zmožne opisati ta dotik. Usnjeni.





Veselim se jutrišnjega dotika.




Pozdrav iz Beograda. Hotel Best Winster Hotel M (ex Mladost), na Bulevaru Oslobodzenja (ex bulevar JNA) je zakon. Free WiFi. Zakon. Tudi v Srbiji so njima skinuli Tita. Tudi Srbi su oduševljenim pričom Dragana Dabića. A oni su ga i sreli u živo ... Neki na pjaci, drugi tamo gdje je on igro gusle ispod svoje slike, treči u ordinaciji, četvrti na predavanju koje je on držao, peti na ... Peti na tramvaju ... Jer on je bio marginalan lik. Sada znamo koji i zašto ... Jebena medžunarodna zajednica - to je moj komentar. Potem izvem, da je NATO bombardiral njih z osiromašenim uranom. ?????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In to naj bi bila danes že zelo odkrita javna informacija. Odtipkaš v Googlu, pa vidiš ... Ne vem. Nisem odtipkala ničesar. Strah me je spoznanja te realnosti.

Biznis-vajz: Srbi so mi dali ponudbo, ki je povsem osebne narave. Rekli so - ako se sutra ujutro pojavim u njihovoj kancelariji, bit će njima jako drago ... Jer oni trebaju moj mozak, srce i dušu. Eto, majku jim, dobili so me! :) Niti en slovenski ali multinacionalni ali zahodnjaški brand ni nikoli sposoben izreči kaj takega. Jutri (torej: čez 5 ur in pol) bom v njihovi pisarni. Ker so mi strašanski izziv. Pika. Ne bo mi dolgčas do sledečega konca leta. Adijo, Afrika. Vsaj za zdaj.

In ne samo to. V najstarejši kafani, beogradski kafani, u kou još možeš da ideš i dobijaš iskustvo Tog Beograda (kafana, znamo, zove se ? (Upitnik) / Vprašaj. No, tudi z najbolj slastnimi jedmi tule možeš da prodžeš ko vegetarijanac. Kosilo na splavih je bilo otmeno, salatka koju baš očeš. Naveče- taj ? - kajmak i lepinja, prebranac par excelence, srbska salata, sir sa žara. Sir sa žara!!! Pa mi pokažite gostilno v SLO, ki mi je sposobna ponuditi sir z žara. E. Hvaležna bom. Doslej je še nisem srečala ... In sir z žara obožujem. Bukseljni. Mi. Tole pa je brezplačni PR, ker v teh dneh poženemo izdelek - Sir za žar: od Ljubljanskih mlekarn. O, ja, prvovrsten je.


P.S.:
Aja. Letela sem 11. septembra ... Ahahahahahahaha. Nič se ni zgodilo. Nobene obletnice. Respect to victims & families, naravno.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.