ponedeljek, 15. september 2008

Jao, kako me je jezilo ...

... da fotke, ki jih z blckbrrya objavljam na blogu izbgledajo tako porazno. je že ok za umetniški vtis tu in tam, ampak ... Človek mora imeti standard za svoja početja, a ne? Osebni standard, pač. Tako sem šla danes v trgovino, na nabiralski izlet med TV sprejemnike. Rabim pač nov TV, kaj češ. Tega imam že 15 let. In tam med policami ga zagledam ... Prečudovit IXUS 80, pink. Mu dodam še pink torbičko in odlsej smo skupaj mi trije. Za pasom torbička, v njej nov fotič. Yeah. Tole je prva fotka z dopoldanske kave in branja časopisa. Zom odprt do konca, tako da pustimo natančnosti ... :



Ja, ja, ja, ... Vesela.

2 komentarja:

Matevz pravi ...

Končno :-) Čestitke za Ixusa. Super.

t.adejab. pravi ...

hahaha. sem vidla, da je komentar za ta post in sem vedla, da si ti. :) hvala za čestitke. ma je lep, ko slika. evo in imam še eno igračo, ki mi jo boš servisiral. :) mac te že zelo pogreša. jaz pa tut. ko pridem iz prage naslednji teden ... long kofi, a? lpt

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.