nedelja, 14. september 2008

Šit hep'ns

Fotka je nastala prejšnjo nedeljo, ko smo se s prijatelji dobili na ribniškem. Prečudoviti konci. Odlično gostoljubje in tudi Ribniški semenj. Ja, ja, sem videla mnogo Urbanov. Eni izdelujejo zobotrebce, drugi dvometrske košare, tretji peteline na veter in tako naprej. Tudi konje sem božala. Vrag, gromozanska žival, ko se zreš iz oči v oči in ti iz roke s konjskimi zobmi pograbi jabolko.



Nocoj ima fotka zame še novo vrednost. Mislim, da je bil to znak. Soočenje s svojim koncem. A konec, vemo, je vedno nov začetek. V času nastanka je bila fotka napovednik za teden, ki se je zgodil in mi obrnil življenje. Poslovno gledano. Počakam še na jutrišnje pismo o nameri, potem lahko obelodanim. Občutek imam fantastičen. In nanj se zanesem.

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Ljuba naša drugorojenka!

Meni se vrti samo od pregledovanja tvojih vsevrstnih ustvarjanj! Sem naštela 122 sodelovanj, če se nisem kaj zmotila!

Ej, katero svojo ilustracijo predlagaš za našo "galerijo" v ZA-GRADU?

en tooopel objem v tem mrzlem jutru! M+o

t.adejab. pravi ...

Ljuba moja mati,

najbrž si precej kriva za to. Tud ti vedno počneš 7 stvari naenkrat.
A te na spletni strani kaj moti, da je moje ime prečrtano? Oz. kako se ti to zdi?

Ilustracijo - Oda steni. :)
Vizualno poezijo - Lonely Nights.
Fotografjio - kakšno s cerkniškega jezera (tiste na začetku).

Se ne bi mogla odločit, katero stvar obesimo v rezidenci ... Izberi kakšno od teh. :)

eto, imam nov fotoaparat. od danes. ihaaaaaa!

cmok,
t

marinkalimberska pravi ...

A se samo od sebe prečrta? Sem m islila, da je to kakšna fora. Boljše bi bilo podčrtano.

Za galerijo si vzamemo čas oktobra. Zdaj imamo trgatev.hihihi Pa drva za zimo pripravljamo.

Lupčka, mami

Ej, drži volan z obema rokama, sploh na avtocesti!

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.