sreda, 10. september 2008

2 kili trave

Prvič v življenju sem kupovala v semenarni. Oče so me poslali po 2 kili trave. Travniške. V semenih. Semenke sem bolj navajena na svojem krožniku, kot pa v PVC vrečkah na polici pri gnojilih. Je kar lepe oblike. Trava. Malce suha mi je edino delovala. Se mi pa zdi, da bi se jo dalo pojesti. Jp. :)

Jutri Beograd. Držimo mi pesti, prosim. Nadejam sem prijetne izkušnje. Kosila bom na reki, kot pravijo gostitelji. Na večerjo grem pa s Slavoljubom, česar se veselim, veselim. Sploh zdaj, ko sem prebrala njegovo knjigo. Super je. THE BOX, Slavoljub Stanković. Priporočam. Posodim. Je Beograd v eni neverjetni perspektivi. Tudi zame bo jutri Beograd v eni neverjetni perspektivi. Pa še torbo-troly imam raztrgano ... :) Razcapanka.

Fajn občutek imam. Če hočem.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.