petek, 19. september 2008

Izpljuvanje

Te dni v poslovnem svetu ne šparam jezika. Celo: "Pri tem in tem bom zelo neusmiljena," sem rekla. Ko sem se zaslišala in videla obraz sogovornika, sem vedela, da sem notri. Ta projekt, ki je pred mano oz. se že odvija ekstremno hitro, bomo rasturili. Občutki ponavadi držijo. Uf, nič, horoskop si bom napisala zdajle. Evo, takole bo:


V dneh, ki so pred vami, se vam obeta veliko druženja s prijatelji in brezskrbnega pohajkovanja. Ljubljena oseba vas bo pogrešala, zato tudi vi nikar ne pozabite nanjo. V ponedeljek se bo odprl nov pogled na bližnjo prihodnost, s prehodom Lune v Mars, pa vam bo malce ponagajala Venera. Zato stopajte počasi, da vas na prekomerno hitenje ne bo opozorilo zdravje. Dvomi in neprijetni občutki, ki vas pestijo, bodo odšli sami od sebe, saj boste spoznali, da vas v življenju čaka še ogromno lepih trenutkov. Denarja bo na pretek.


No, pa sem. Ja kaj? Horoskope si pišemo sami, kaj pa drugega ... :) Čez 3 ure bom na vlaku za Prago. Se javim kaj od tam.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.