ponedeljek, 15. september 2008

Personalizirana miza

Konec poletja sem depresijo, zbeganost in dolgočasje preganjala z izdelovanjem ilustracije za mojo mizo. Floki v roke in risanje ter pisanje po navdihu. Zdaj, ko jo pogledam, vedno znova zaznam, da še ni končana.




A ni lep?



Ah ... Mmmmmm ...

Srbi so mi poslali vsebino za pripravo pogodbe. Zakaj te uradne stvari na papirju zvenijo tako strahovito resnobne? Ej, it's only business, people. Saj ne piše povsem nič drugega kar se ne bi zmenili prejšnji teden. Ampak na papirju oz. na ekranu s temi črkami vse zveni tako ... tako ... Brezsrčno. Eh, formalnosti, pač ...Počasi, počasi sprejemam svojo potlačeno identiteto. Sem presneti oglaševalec. Lepše in bolj natančno lahko temu rečem - sem komunikolog, ki se ukvarja s tržnim komuniciranjem. Tako je bolje. Se lažje diha. Nič, viham rokave in grem razmišljati o svojem novem izzivu.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.