nedelja, 14. september 2008

Straniščne zadeve


Če je slučajno kdo hotel na beograjskem letališču, tam pri Gatih 6-9, koristiti WC, točno tam, kamor te napoti označevalni sistem, se je pošteno uštel. Bukselj, tukaj ni WC-ja, tudi če smo te pripeljali do sem in že vse vidiš rumeno ... Hehe.




Če pa vstopiš v damski WC ene portoroških restavracij, te presenetijo z zalogo damskih kozmetičnih pripomočkov. Svega ima. Krema za nohte in roke, lak za lase, damski vložki, damski tamponi, dnevni vložki, pa še in še ... Le en bolj založen WC sem doslej doživela. V Istanbulu, kjer ima možakar, z imenom Kral (kralj), privat javni WC. Fantastic. Tam je tudi fen in havba za pričesko ... :)

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.