torek, 1. julij 2008

Učenje pri don Juanu

Končala knjigo Učenje pri don Juanu. Kot že omenjeno, je knjiga čudaška. Od nje sem zaenkrat odnesla sledeče:


zaviralni elementi na poti do spoznanja so:
strah
jasnost
moč
starost

Na moji poti do spoznanja me najbolj ovirata jasnost in moč. Ker prevečkrat mislim, da so mi stvari jasne in dostikrat storim stvari, s katerimi pridobim na moči.



omenjene ženske karakterne lastnosti (v kontekstu delovanja zeli datura ali hudičeve zeli):
polaščevalnost
strast
nepredvidljivost


moške karakterne lastnosti (v kontekstu delovanja dimčka):
predvidljivost
je blag
ne vodi ga srast


Pri obeh opisih manjkata po ena karakterna lastnost, ki se ju ne spomnim, pa če me ubiješ. Bistvo obeh opredelitev pa je zame tako ali tako v pri opredelitvi ženskih karakternih lastnosti. Res so nam te v krvi. Sranje, če mene vprašaš. Mislim, da je četrta lastnost v ženski kopički - odvečna moč.

Danes pa v Ljubljano ... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.