torek, 29. julij 2008

Nova generacija spletnih iskalnikov

Največji spletni iskalnik na svetu (ahahahaha) je rojen. Zadetke razporeja gleda na iskano vsebino. Čas je za nov način iskanja informacij na netu. Zaenkrat ga še ne razumem, ker iskane zadetke razporeja čist drugač. Bojda se lahko skozenj pokuka v največ spletnih strani na svetu. Vse na enem mestu, z vso svojo vsebino. Ko sem iskala sebe (ahahahahahahaha), je Cuil našel 1022 zadetkov, a se iz najdenega na prvih straneh nisem (z)našla. Google na moje ime najde 871 (če vstopam skozi slovenska vrata) ali 2840 zadetkov (če vstopam skozi svetovna vrata). Med zadetki, ki jih ponudi na prvih mestih se najdem takoj. :)


www.cuil.com





No, bomo videli, kako bo tole. Upam, da fajn, uporabno, ustvarjalno.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.