četrtek, 3. julij 2008

I can make you cry, ...

... for you to make me smile.

Tracy je še vedno prisotna in sem v koži tistega, ki ga opeva. Oziroma, kot ga čutim jaz ob teh besedah. Ampak nisem on, le čutim ga. In kako čutim njo ... Lahko pa poje tudi meni...

No in od Tracy je najbrž navdahjnen tale prvi stih.


Baby, can I hold you tonight ...



Raznežena sem, razjarjena, mirna, nestrpna, odtujena, vse to ... Poletje. Le kakšno bo letošnje? Horoskopi obetajo. :) Sicer spet razmišljam, da so čustva kruta. Ampak brez njih bi bil pa dolgčas ...

NIč, takole je. Hrepenim. Ustavim se za trenutek in se mu prepustim. V bistvu je lepo. Vse je v redu. Vse je v redu ... Kam pa bomo, če hrepenenje izgine? Sam preveč ga pa tudi ni fajn ...

Boli me vse telo. Mivka se je preselila v moje stanovanje ... :)

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.