sobota, 12. julij 2008

DiscoNautica 1





Kaj, a koke je precej na tej sceni al kako? - sem nekaj časa nazaj spraševala punco, ki se spozna na elektronsko glasbo, DJ-e, sceno, ... Meni se po dobremu letu dela za različne blagovne znamke s področja elektronske glasbe šele malček svetlika zakaj se gre in kako deluje. Mah, ni toliko. - odgovori ona. Včeraj je potegnila lajno ali dve. Tako se temu reče, sem izvedela. Recimo: So vlekli lajne ... Kar pomeni, vemo, da so ponjuhali črtice kokaina. Boring.

Fajn žur je bil. Ob 2h konec in to je ravno prav, da si človek ne pobrutali noči. Karavana je šla na after v Gavioli, jaz pa s sosedo Valentino domov. Navezali sva sosedski stik. Potem spili še kozarček na terasci pri meni. Klepetali o marketingu v Sloveniji. Potem sem poslušala jutranje žvrgolenje.

2 komentarja:

Sovica Oka pravi ...

Res strašljivo je bilo prit (trezen) ob 1h tja in gledat vse tiste izčrpane, pijane, zadete, nekatere-v-spodnjem-perilu mladeniče in mladenke, s sončnimi očali.

Muzika je sicer presegla pričakovanja, stari raejverki, ki je v AG hodila pred desetimi leti :)

Opolnoči je bilo baje v AG že vse napeštano, tako da nismo šli. V Portorožu smo se ustavili na eni pijači in potem počasi domov, na severnoprimorsko

Jaja, dve lajni. Al pa lajšti. Al pa špuri. (Še vedno prisegam na jegra ;))

t.adejab. pravi ...

... in danes berem, da je mladenič z avto zapeljal v morje in se utopil ... Drugače pa filing fenomenalen, a?

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.