sreda, 16. julij 2008

Pristnost se najlažje vidi ...

... v tem, ko čutiš, da se nekdo veseli s tabo. Od tebe je odvisno, koliko veselja ti premoreš za druge.

Bila sem v dilemi ali naj tole objavim, a naposled verjamem, da me vodi srce. Zato je tukaj mejl od Nataše (ki mi je s svojimi čarobnimi prsti in telesom, predanostjo svojemu delu - jebelacesta - odmaširala v Francijo // in z njo tudi moja masaža). Vedno imava prijetne čveke - po masaži. Nataša vedno najde prostor, da masira, pa kjer koli že je ... Vesela sem, ko se srečava.

ja kolk veselja za druge premores , prav plemenito od tebe tadeja...
smile


... potem par najinih stvari in še:

ja vidis draga moja tadejka, nije lako skakat z leve na desno poloblo dve leti.no se ne bom pritozevala, ti raje posljem nasmesek.


Po tem mejlu se je utrnil ta zapis.

Ko si z nekom, ki te neizmerno privlači par ur, ki se stapljajo v večer, prvič brez ljubljenja, sexa. Tako da čvekaš, lahko samo ždiš, se smejiš in debatiraš, se pogovarjaš, poslušaš, vse to s kančkom sramežjivosti in popolnoma sproščen. In vse je popolnoma novo doživetje. Utrujen sicer, naporen dan je bil: od jutranje kave v Novi Gradu, od koder sem krenila iz Bertokov, potem naštimana na opoldansko telovadbo, ki odpade zaradi vloma. Ne vem kaj so ukradli, upam da ne naših termičnih komor in savnic, ker ...Ampak saj so prišli čez okno in tega ne morejo zvleči skozi tiste luknje v steni. Pol ure pred Ljubljano me obvestijo o vlomu. Telovadba odpade. Ok, grem s Sissy na kavo. Potem super delovni sestanek in delovna kava. Nato Toško čelo (o tem zgodba v drugi obliki kdaj drugič). Večerjica. Jadralske uniforme: CAVIAR CREW. To je naša blagovna znamka pod katero pljujemo letos. Ta projekt je odlična promocija zame. Ne moreš verjet, kako super naročniki. In zdaj gremo za 1 teden jadrati. Naj povem, da imamo na barki (ki ima 2 krmili in je reeeees Godzila // bojim se, da se na njej ne bomo našli) internet in ledomat. To prinesemo s sabo. Nekaj iPhonov, 2 seriji uniform, 2 T-Shirta v kombinacijami z 2 pokrivali in 2 plastičnimi okroglimi denarničkami, S posebnim ovitkom za učenje plavanja mobitelov (k ga zapreš v vrečko in jo napihneš, daš okrog vratu in gresta na plavanje) in to še ni vse: za dodatek še piratska rutka. Fotosession imamo v prvih dneh. Jedilnik je napimpan v nulo z zdravo prehrano, določene finance, funkcije v ekipi, okviren plan (glede na vreme al gor al dol). NO, to se zaenkrat spomnim. Nato sem ob odhodu na parkirišču srečala isti mladičkast par, ki se je kregal ob prihodu in tudi pri odhodu. Fascinantno, čemu ljudje namenjamo svoj čas, ki ga imamo klele. V tej obliki. Eto in zdaj sem na balkončku. Je lepo. Čeprav te julija zebe do kosti ... Grem spat. Predihati vse skupaj. In najti svoje občutke. *t


P.S.: Ovca je v Bertokih.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.