ponedeljek, 14. julij 2008

Pripeljali so pralni stroj

S hitro pošto je danes končno prispel in v veri, da se spoznava, sem odprla navodila za uporabo. Aha. Naj ga dvignem na eni strani in mu odstranim transportne vijake in naj odstranim tisto plastiko spodaj in ... Ja, pa ja. Rajši, da mi zraste še en par rok, ker tega človek ne more izvesti sam. Seveda pa v navodilih za uporabo ni izpostavljen dodaten par rok. Skrbno sem vso embalažo stlačila v predsobo in navodila za uporabo z vsemi papirji postavila na pralni stroj. Želim si, da dobri angeli v času moje odsotnosti to uredijo. Dobri angeli v obliki mojih družinskih članov, ki bodo za časa mojega jadranja prevzeli duh bertoške rezidence.

Pa tako sem si želela prati danes ... A ker nisem res verjela v to, da bom prala - nisem. Eto.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.