petek, 4. julij 2008

Varljivo

Brala sem kolumno Janija Severja na Vesti. Piše o tragediji na Savi. Najbrž ni na mestu, da podelim - ta dogodek sem poimenovala slovenski Titanik. Naj mi duše umrlih ne zamerijo. V kolumni, z naslovom Nesrečniki, je Jani Sever uporabil besedo varljivo. V kontekstu mirnosti vode, ki jo je bilo moč videti na posnetkih. Kako je ta varljiva. Njena moč je v mirnosti, ne vidi se na površju.

Varljivo - je zelo močna beseda. In preprosta, klena je. Le kako sem jo lahko tako založila. Precej bolj pogosta beseda, ki je njen približek je - iluzija. Zdaj ugotavljam, da je beseda varljivo veliko bolj realna. Bolj človeška v smislu oprijemljivosti. Iluzija je bolj za sanjače in mistike.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.