ponedeljek, 30. junij 2008

Utrujena od branja knjig ...

Bom nocoj po dopustu legla v svojo bertoško posteljo. Mislila na nikogar. In na nič. Smejala se bom lepoti življenja. Si rekla, da se je to zgodilo zato, ker je s tem vse skupaj le še pridobilo. Prebrala sem: dokončala Pisma Lilly, Lynchevo o meditaciji, ustvarjalnosti in zavedanju. Ta mi je super kombincija. O prvi se mi občutki še zlagajo. Potem Meditacije od Hayeve. Louis. Potem Zavedanje od DeMella. Učenje pri Don Juanu. Klasika. C.C. Ki me dela zmedeno. Čudna je. Pa ne vem ali zato, ker mi je tako neverjetno, da ne verjamem, ali ne dojamem, ali je bizarno, kruto, noro, ... Ne vem. Ostala mi je Dyerjeva Verjemite in videli boste, avtorja Dragulj je v tebi, ki je čudovita knjiga. Zaradi krasnega sporočila.

Rahla sapica mi vsake toliko časa popihlja po nogah. Tekočino proti komarjem imam v vtičnici. Diham ...

Še jutrišnji dan in spet bom lahko bolje dihala. Zadnjih 10 dni imam večkrat (tudi na dan) občutek, da sploh ne vdihnem zares. Da je dihanje tako plitvo. Enkrat mi je v teh dneh uspelo sproscanje. (in zdajle ugotovim, da spet pisem brez sumnikov, ker sem prejle pisala mejle in mi prsti grejo po tipkah crk brez stresic). Lepa izkusnja. Naslednja stopnja je, da uvedem meditacijo, ki jo pogrešam od joge. In preuciti CD, ki mi ga je dala Darja (sister) Joga Nidra. Je neka vodena meditacija s Svamiđijem.

Tko. Grem spat. Jutri bo vdih še lažji.

Zakaj?

*t

2 komentarja:

Unknown pravi ...

Morebiti Bog majhnih stvari še ni pišel na vrsto? Je že prebran, pozabljen? Enkrat se vrne k meni, a ne?

t.adejab. pravi ...

Bog majhnih stvari ... O, moj Bog! Seveda se vrne k tebi, seveda ... Potem me čaka še ena pri tbi ... Hm, kaj že? Vem,da sem vzela samo boga, da tista drug počaka... :) lpt

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.