četrtek, 12. junij 2008

Vzpodbujanje ali zabijanje?

Sočloveka je potrebno vzpodbujati, ne pa zabijati v poden. A vse več ljudi počne prav slednje. V pogovoru te zabija proti tlom, ne da bi opazil, kako s tem zabijanjem zabija sebe. Postaja vedno bolj zabit. Naj jim bo zemlja rahla, saj jim nad njo ni ravno prijetno. 

Recimo, ko nekomu skozi pogovor razkrivaš svoje dvome o nečem. Ko o njih govoriš posredno, morda se niti ne zavedaš, da jih izražaš. Kasneje v retrospekciji ugotoviš, da si pravzaprav vseskozi govoril o svojih dvomih in negotovosti. Z druge strani pa dobival brutalno zabijanje v še večji dvom.

Današnja zeitgeist simptomatika smisla življenja je po družbenih in intimnih kriterijih (pričakovanjih?) sledeča:

človek mora biti vase prepričan
človek o sebi ne sme dvomiti
človek mora biti strumen in močan
človek si mora zaupati
človek mora verjeti le vase
človek mora izpolniti sebe
človek mora trdno stati za sabo
...

Bullshit. 
Jaz sem šibka, ranljiva in negotova. Globoko v sebi nisem prepričana v nič. Tako kot vsi ostali. Iz tostranstva nas lahko odpihne že en najbolj preprost (da ne rečem usran) mikroorganizem.

1 komentar:

povprečnež pravi ...

Tkule, če vse, že povedano, odmislim... nujno ma da greš... da pridem na obisk (novembra mam še mal frej ;) hihih)

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.