torek, 10. junij 2008

Free life, risky future

Vsake toliko na ulici, bencinski pumpi ali v lokalu pograbim City Magazin, urbani trendovski brezplačnik. Kot vemo, je ta - marsikajdrugegakotmagazin - pravzaprav katalog tiskanih oglasov. V vseh oblikah - imidž, obvestilca, mini oglasi, recenzije, advertoriali, ... še kuharski oglasi so pobrendirani in najbolj običajni intervjuji ter portreti urbanih smrtnikov. Z njihovi ljubimi lokalčki, blagovnimi znamkami, itd. ... Pograbim ga, da vidim, kdo si je privoščil celostranski oglas, katere gostilnice se promovirajo in tako naprej ... V zadnji številki pa mi je v spominu obvisel stavek, ki sta ga izrekla brata padalca. Tista brata, ki ju zdaj ne znam imenovati, ampak njuno življenje je povezano z jadralnim padalstvom in sta odlična adrenalinska športnika svetovnega kova. No in v tekstu, ki ju je predstavljal, so poudarili njun citat: free life, risky future.
Tako živita ... Fajn. Doprinesla sta kamenček v mozaiku mojih poslovnih manevrov, ki me čakajo v bližnji prihodnosti. Ne da bi vedela, sta me opomnila na vrednoto svobode. Mi jo pripeljala pred oči, ko se je ta skrila nekam v strahove negotovosti. Živeti svobodno, sprejeti negotovo prihodnost. Nenazadnje - - - katera prihodnost pa je gotova? ...


Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.