petek, 6. junij 2008

Alergija na šal

Kot naslov tega zapisa je bil taisti stavek ta, ki ga je moja prijateljica prodajala svojim sorodnikom, bilo je na neki cerkveni ceremoniji, pred več kot destimi leti, kamor je prišla s cvetočo brado od poljubljana. Poljubavec je imel stržišče ravno dovolj staro in ravno premalo puhasto, da jo je ogrebel  - malodane do krvi. Po vsej površini brade do vrata. Pizdarija. 

Nocoj pa bi bila jaz rada ogrebena. Od tiste brade s presredkom. Ko Kirk Douglas. Belmondo. Kot le ti. 

A sem že povedala, da smo včeraj na dražbi od Unicefa-za punčke iz cunj-zbrali kar 59 900 evrijev? Za cepljenje afriških otrok. Za varnost pred šestim najbolj pogostim otroškim boleznim. Pa zračunajte. Eno cepivo stane 20 evrijev.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.