nedelja, 1. junij 2008

Brez naslova


Bila sem na bovškem. Soča je bila lepo polna, a rafting je bil kljub vsemu bolj družinski izlet. Hotela sem na hydrospeed, pa se je reka preveč bohotila, da bi nas s plavutkami spustili vanjo. Po raftingu piknik, na pikniku ležanje v viseči vreči, potem noč in muzika. Ponoči pa je kolega presenetil s svojim ognjespretništvom. Najlepši del bovškega doživetja. Aja, no, pa tudi to, da sem vozila kombi mi je bilo zelo všeč. Sploh z zabavnimi sopotniki je bilo fajn. Kombi imam rada. Zdaj ga povsem obvladam tudi rikverc. Ko bom bolj družinska, bom imela avtodom. To je bolj damsko. :)

Posledica lenobnega prejšnjega tedna  je nedeljski delovni večer. Eh, šta se tu može, deadlini mi skačejo v rit. Razmišljam in tipkam z ekstremno hitrostjo pri odprti sireni čez rdečo luč, dvojno polno črto in omejitvi 50 na uro. Drago bo tole, drago ... :)

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.