torek, 6. maj 2008

Štiri dive

Kaj imamo skupnega Helena Blagne, Saška Lendero, Manca Špik in jaz? Vse rade pojemo, to zgotovo. Vse smo dolgolase, stasne blondinke in ljudstvo nas ima rado. Lahko bi vladale naši podtriglavski deželi, če bi se nam le zahotelo.

Dež

Helenca ... Moja Helenca ... Iskala sem video Naj nihče me ne zbudi, pa ga ni na YouTubu. Ker Naj nihče me ne zbudi je komad vseh časov. Tekst je fenomenalen: Tebe nosila sem v duši in te skrivala pred vsemi. Vedela sem, da nikjer ni več poti, ki združile bi naju oba. In ubijala sem sanje, ker verjela nisem vanje. Vse na svetu bi dala, da s teboj bi zaspala, brez strahu, da spet bom sama. Nocoj objemi me in stisni k sebi me močno. Prosim, poljubi me. Srce mi bije le za to, da dal bi mi to, kar resnično bi bilo za naju dva. ... Naj nihče me ne zbudi, če te ne bo ob meni ...
Ja, Helenca je moja diva No.1. Večno. Enkrat ji je v navalu nerazumnosti prišla blizu Natalija s komadom, kjer bi tekla na Triglav in spekla štrudelj za večerjo, ampak ... Bil je le preblisk, oprosti, Helena. Ti si moja!!! Tole z Demolišni pa ... Smo lahko le brez besed. Projekt fenomenalnih razsežnosti. Dež.

Ne grem na kolena

Ta komad mi je prav všeč- motivacijski, samozaupni in retoričen: KDO SI? ...

Hišica iz kart

Manca Špik je še pripravnica za divo. Ta spot je njen prav prvi, prvi, prvi spot. In kaj me veže nanj? Bila sem v igri, da njen prvi videospot celo režiram. Hja, je hvala bogu vesolje poskrbelo, da so našli drugo žrtev. A brez heca - njen fant aka njen menežer mi je dostavil tale singlček na CDju in nekaj dni sem si ga vrtela v avtu. Zamislila sem si spot, ki se dogaja v sencah na beli ponjavi in telo artistke vseskozi pada na tla in se podira kot hišica iz kart ... Precej drugače, kot pa je dejanski produkt. Ja, v moji zamisli ni bilo ferarijev in mišičnjakov in backplesalk in ... :)


Moj videospot s singlom Ti si princ iz mojih sanj - je v predprodukciji. :)


In kaj imamo skupnega v resničnem svetu? Helena, Saša, Manca in jaz - obiskujemo isto telovadbo. In se srečujemo napol nage v garderobi. :)

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.