petek, 23. maj 2008

302. objava zabeležke

Blog je fajn. Rada ga imam. Pomeni mi najbolj obvezujoč deadline. Včasih ga ne ujamem. Lepo mi je, ko mi srečanje s človekom prinese božajoč občutek, ob njegovem: Saj te berem. Dobro pisanje. Ali pa - tisto zadnjič si pa ful dobro povedala. Kaj?, ponavadi vprašam. In človek mi odgovori. 

Ljudje se najdejo v mojih besedah. To je lepo. Ker se najdejo v mojih čustvih, mislih, zavesti. Tudi, ko si sam, si povezan z vsemi. 

Jutri začenjam s primorsko rezidenco. Avto je poln robe iz Ikee. Človek tam dobi 1 zofo, 1 tepih, 2 tepihčka za v kopalnico, 1 wok, 4 nože, 1 plastično desko za rezanje, 2 mizici, 2 ratanska tabureja, 1 lučko, 12 kozarcev 24-delni set krožnikov, 1 vrč za vodo, 1 žarnico, 2 brisači, 3 pouštrčke, 1 podstavek za sveče, 1 svečo in 2 pogrinjka iz blaga za 361€.

Konec 302. objave zabeležke.

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.