ponedeljek, 5. maj 2008

Ste slišali gromek zvok ob padcu?

Odkotalila se mi je tista skala, ki mi je 1 leto plezala po hrbtenici proti malim možganom. Toliko časa sem delala nek projekt. Ki je kompenzacija za letalsko karto, s katero sem odpotovala proti Kambodži in nazaj. Daleč, daleč, daleč je bil ta projekt. In danes je oddan, Upam, da ga ne bom preveč pogrešala.

Včasih sem pač takšna, da moram imeti neko stvar, ki me malce gloda. Če tega ni, se ne počutim kompletno. Ko je stanje takšno, ponavadi potrebujem svoje kontemplacije, po katerih se ali spravim v akcijo ali opazujem statiko. 

Danes zjutraj sem zvedla, da so me zbrisali iz evidence Zavoda za zaposlovanje, saj decembra nisem dvignila neke priporočene pošte (seveda ne, če sem bila pa na potovanju). Spomnim se nekega poziva na delovno mesto preko javnih del v eno od osnovnih šol v Zagorje. In to je vsa sposobnost našega Zavoda, ki so jo uspeli izkazati tokom moje zadnje, triinpolletne epizode. Našli so eno, perspektivno delovno mesto. No in ker ga očitno nisem sprejela, ali kakorkoli, no, so me izbrisali. Tako človek pristane med izbrisanimi. Eto. Z lahkoto.

Zdaj pa bom to noč posanjala, ali naj d.o.o. registriram takoj ali naj počakam do 28. junija, ko se lahko zopet prijavim na Zavod (ker sem dobila pač 6-mesečno diskvalifikacijo) in potem kandidiram za sredstva pri temu samozaposlovanju, itd. ... Denar je lep, zato bi nemara počakala na ta trenutek. Kar pomeni še 2 meseca rošadiranja z avtorskimi pogodbami in tujimi (ne-mojimi)  firmami in ... Jp, sami problemi. Sami problemi, fantje.

Drugače pa ... Kaj? Mah, nič. Prav fajn je. Rada sem v svoji koži, kar je zelo pozitivno, ker v drugi pač ne morem biti. In bi bila nerodna situacija. Nasploh - si nikoli nisem želela biti nekdo drug. Prehud paket zamenjave. Nikoli ne veš, kaj je zadaj, notri, tam ... prikrito, tiho, ... Noup. Povem vam, da je Tadeja Bučar biti zelo fajn. :)

Aja - mislim, da sem najdla ključ do pohištva za terasico na morju. Bo ena zofa, en fotelj in dva "zanatlehsedet" ratana. Po tleh pa tepih. In na stenah rjuhe. Za mizo še nisem prepriačana in za luč je še vprašanje. 

In - odsvetujem vnašanje prekomerne količine stročnic.

Plus - manjka mi telovadba.

Nenazadnje - ...  


2 komentarja:

Sovica Oka pravi ...

Ma ne mi pravt od Zavoda... Po enem letu in pol so mi prejšnji teden prvič poslali "napotilo" na eno del. mesto. Zdi se mi skoraj nesramno: je sicer delo na recepciji (kao za mojo, turistično šolo), ampak to je delo na recepciji doma upokojencev!!! :D

Ne se jeb..!

Kar te spremljam, ne bi smel bit problem "stisnit" še dva meseca do ponovnega vpisa na Zavod za pridobitev sredstev ;)

t.adejab. pravi ...

sovica, hvala ti za vzpodbu stiskanja cajta. :) in tvoja epizodica z Zavodom ... - ahahahahahahahaha, res so fenomenalni. Ko sem se prvic prijavila in ker sem po izobrazbi tržni komunikolog, v praksi tekstopisec - so me v register poklicev, kjer seveda tekstopisca ali česa podobnega ni bilo - vpisali v register kot pisatelj/scenarist. ... ahahahahahha, pa mi naj kdo v tej deželi zrihta takšen džob. Takoj ga vzamem!!! Takoj!!! Fejst bod, :)

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.