sreda, 28. maj 2008

Blog je podaljšana roka ega

Ok, berem to knjigo Dragulj je v tebi in odtod tole razmišljanje, ki sledi. Navdihnilo me je spoznanje strinjanja (! jasno, strinjanje je ego) z razlago ega v tej knjigi: Ego je zamisel. 

Nihče ga še nikoli ni videl v obraz, saj je on le zamisel. S tem ko rečem le - to z egovidika pomeni, da zanikam samo sebe, saj jaz se od zamisli živim. Jaz svoje zamisli prodajam. S tem zavedanjem (ki pravzaprav sploh ni zavest / ker če bi bila, o tem zdaj ne bi govorili) se dajem v ničvrednost, kar je zopet odraz ega in njega krivde, v kateri neizmerno uživa.

In če bi kdo rad o egu končno izvedel par objektivnih, praktičnih stvari - priporočam branje (spet ego --- priporočam, pa to ...). Brez ega lahko rečem: ta knjiga je samospoznavanje in zaradi nje razumem ego na drugačen način. Ne pa --- priporočam jo ... Kdo pa sem jaz, da lahko nekaj priporoča drugemu? Kdo pa je sploh kdorkoli, da karkoli priporoča drugemu? Lahko le podelimo stvari...

No, ego pač je. Ampak od kar nanj gledam (7 ur je od tega), da je on sam zgolj zamisel, je stvar precej lažja. Precej. Lahko ga pošljem v kot klečati na koruzo. Lahko. Pojdi, ego, pošlji kakšen mms, pa da te vidim, kako uživaš lepoto tega življenja (spet ego --- ukaz, pa to ... ) .


Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.