sreda, 31. december 2008

Dragi Silvester

Sem se usedla. K pisanju. Da pogledam tole leto za mano. Da mu preštejem rogove, veselje, spoznanja, zavedanja, zablode, lepote. Pa mi ne gre. Pravzaprav se mi zdi neumno. Kot da sem računovodski servis. Minus, plus, konto, prenos, datum valute, euro, dolar, 16 ljudi, strošek, prihodek, ... Ajajajaj! Dovolj o tem. Rajši pogledam za naprej. Prihaja leto, sam bog ne ve kakšno. Pa kaj ima sploh leto veze? Kot časovna enota nam služi za orientacijo. In to je vse. Torej: 2009 bo ... Leto. Številka na dokumentih. Vsaj čekov že debelo desetletje ne uporabljam in včasih me je sprememba letnice še najbolj koštala pri tem opravilu. Ker nisi smel popravljati. Kaj šele, da bi uporabil edigs. Tako je (v borni beri) šel plemeniti listek v maloro. Sem datum zabeležila s preteklo letnico in ček ni bil več veljaven. In robe na kasi nisem mogla plačati. Ker je bil zadnji. Po vseh pravilih bi tako propadel ček morala vrniti banki. Da ga ta izbriše iz evidence in uniči. Tega nisem nikoli počela. Pač sem ga raztrgala in vrgla v koš. Pa menda se ne zaradi takih početij v preteklosti, danes bohoti razvpita finančna kriza? Preteklost, sedanjost, prihodnost. Od Feničanov, do čekov in recesije. Aj, pa sem napisala to slednjo besedo. Recesija. No, prihodnost - beri:leto 2009 - bo zagotovo znano po recesiji. Pa karkoli že ta pomeni. Se na trenutke res vprašam. Ker odkar je recesija v igri, je stanje na mojem bančnem računu prav zgledno. Če bo šlo tako naprej - slava recesiji! Še več nje, prosim. 

Pa da ne dolgovezim ... :
Evo, moja poslanica /// Voščilo za slovo in čestitka za dobrodošlico: -- človek Mahathma Gandhi je dejal: Bodi sprememba, ki jo želiš videti v svetu. 
To nam vsem želim. Da z letom, ki je na pragu, postanemo sprememba. Ali pa se za to vsaj neskončno trudimo. Da bi bili boljši ljudje. Strpnejši. Z večjimi uhlji, v katere posrkamo pripovedovano. Dovzetnejši. Za sočloveka. Prijaznejši. Ker to pomirja druge in tebi napenja kožo. Čutnejši. Da z odprtim srcem osrečujemo. Razumnejši. Ker s tem postavljamo vrednost življenju. Bolj igrivi. Da bo vse skupaj pošteno veselje. Manj trmoglavi. Da ne bo toliko bolezni. Nenazadnje - pošteni do sebe in ljubeče pogumni. Ker je to zavedanje gibalo vsakdana. In kaj drugega, kot vsakdan je edini smisel? Bog v meni, daj mi moč, da se tega spomnim vsak dan! 

Srečno, po knapovsko SREČNO, vsem vam, ki ste tukaj, kjer sem jaz še najbolj izvensebna jaz. Hvala. 


P.S.: Hvala za današnji dan. Za školjčišče in bolščanje v sonce. Za šank in grapo ter smeh. Pa za večerjo. Uh in za dopoldansko kavo. Pa tudi za drugo in tretjo. Pa za uvidenje super darila za otročke, za katerega ... hm, da ne bi ene obdržala. Juri Muri v Afriki. Jubilejna izdaja ob 50-letnici njegovega nastanka. Juri Muri te dni praznuje abrahama. Pa ravno berem poezijo Toneta Pavčka, zbrano ob njegovi 80-letnici.
P.P.S.: Ustvarjajmo! Ustvarjajmo dobro, ker s tem darujemo lepo. Pa brez slavospevov, lovorjevih vencev, zlatih medalj in bogovstva, prosim ... Vsi mi smo le to Življenje. Let's do our best, ok? And please, play fair. It is our game. Not just yours. Without me, you are a f------ different person. Vice versa.  --- treniram angleščino za Jamajko ... :)

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.