sobota, 27. december 2008

Na prepihu





Mi je danes burja zavila okrog vratu. Me kdaj tudi premaknila. Brez heca sem zanihala sem in tja. Krepko držala fotič. Lepa je burja. Sploh s pogledom na morje.
Drugače pa razmišljam o tehnološki opremljenosti na tem potovanju. Verjetno le mali fotič. Nič kompjuterja. Zagotovo nič. Moje notranje potovanje bo le moje. Nič razdajanja. Čisti vrhunski egoizem. Tako močan, da se bom gabila sama sebi. Potem bom prenehala z duhovno masturbacijo in se vrnila v domovino. ... Pa ja de.
Jamajka še nima misije, čeprav se je včeraj nekaj začelo svitati. Le kakšen kruh bo iz te moke? Mogoče se izide. Držimo pesti. Potem bo Jamajka v znamenju raziskave.

A kako se počutim te dni? Hm ... Zelo ... Nič ... Kot ... Pojma nimam. Samo sem. In to je to.

Karta je plačana. Sporočiti moram še podatke za zdravstveno zavarovanje. Še enkrat za ziher preveriti kako je z vizo. Ni je. Ampak ... :) Poiskati nekaj za prve nočitve. Razmisliti o poti v Minken in nazaj. Poiskati kratke hlače. Kupiti bikinke in zdravila. :) Sunce zlato, prečudovita terapija se mi obeta. Sanja se mi ne, kaj je pred mano. Can't beat the feeling! Pogum dekle, pogum dekle... ! Hvala, Damjan Murko. :)

2 komentarja:

Maki pravi ...

no, zdaj pa se le še vpišeš v akademijo zvezdnikov damjana murka in si na čisto ta pravem zvezdniškem konju. :)))

t.adejab. pravi ...

Sem bla na sprejemcih. In zablestela. Tko da me je dal direkt med absolventke! :)

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.