petek, 5. december 2008

Ena iz taborniških časov:

 . . . _ _ _ . . .





6 komentarjev:

Unknown pravi ...

sos tukaj pomoč AFŽ, ti samo povej kaj kdaj kako kdo lupčka, m

t.adejab. pravi ...

torej: potrebujem zabavo. in zdajle grem na Imperialov ples. :)

Unknown pravi ...

odlično! cmok, cmok, m+o

Tjaša pravi ...

sicer mi taborniki niso bili nikoli blizu, sam tole se mi je pa kar zdelo kaj pomeni...upam, da te je ples razvedril, če ne pa pokliči da ti preusmerim misli na naše probleme ;) Aja, še to - nokičina ideja sicer - da se še pred Novim Letom dobimo na kakem čveku ?!

t.adejab. pravi ...

hej, sem zelo za druženje nas marjetic. sej tale taborniška pa ... že odkar sem jo objavila, me najeda, če niso tri črte, tri pike, tri črte. Ja: SOS, seveda. :)

Unknown pravi ...

so kar prav pike prve in zadnje!
komaj čakam 20.12.! lupčka, m

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.