ponedeljek, 22. december 2008

In sedaj ...

... ko je Ta mala dežela za mano ... Za nami ... Vem ne, kam se obrnit. Kje skrbi svoje začeti? Zato rajši hrem na dopust. :) Ma še vidim hdaj in keku. Nrpej hrem še spati. Kr zdej. Bom sanjala sebe in svj't. Bom kj'rmu sredinc hor dajala. Si bom misla: "Ma vj'š kej? Me rajši pohlej u oči in rječi kr mi z'hrje." Inu buom sanjala keku si prestrašen ud mjene. In si misla rejš pustma tu stati al zečnima ud začj'tka. Se sprašavala zakej zmeram pubjehneš. Zmeram te nej, ku bi t' jest kej sprašavala. Al te prašam, pa puatle zhineš. Jst pa uostanem brjez udhovora. Sicer zate - hdu sm sploh jest. Ena z'bavna epizoda, a nej? Za htjero se n treba neč trudit in zanu neč nardejt, kr uona zmjeram t'm čaka in je. Ma vejš, nej teku. Nej teku k'k si ti pretstavleš. Nit pod razno jest ne čutem teku, ma ti me u te suoj predalček pust'vleš. Ma nej teku ... Me ne spuštavaš k'k bi blu trj'ba. K'k s' zahrj'. Me ne kunštaš, me nej vidiš nit ne slišiš. Vejš, sma zetu pustala u zadi. Je naj cejt puvuazu, nama štorjo konču. Nej tjebe, nej mjene, je sam en ublak kej ga spluoh nej. Je fjertik, vejš. Fjertik.Utklenkalu ti je. Mjen že davno tejga. Nej vjač, za kr buorimo se. Nej vječ ... Nej vječ ... Je šlu ... Teku. Je šlu ... Je cejt, k'k zmj'rm nardu suoje.
Mi je hudu, Nč ne rječem. Zelu hudu. Ma je šlu mimu. Usaj za zdej. Je šlu ... Ma de bi te na nou spuznala ... Ma te ne muorm. Je šlu ... Je preuč ran, k bi se muohle zacelit. Če hdaj jih bo cajt purihtu, ne rječm, d ne b te na novu spuznala. Ma zdej nje, ne hrje. Je mimu ... S me razparu du kraja. In jest sjebe. Huodi pu suoje ... Huodi ... Si že najdeš kej bujšga. Si že nejdeš kej bujšga za sjabe pucat, ma mjane puzab. člouk muore na sjabe gruntat. Zatu hrjem. Pu suoje ...

Ni komentarjev:

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    uvodni nagovor

    Moja fotografija
    KP, SI-6000, Slovenia
    sem. včasih tudi nisem.